Snart hemma i öret igen efter en snabbvisi...

img_0754 (MMS)

Snart hemma i öret igen efter en snabbvisit i Sthlm hos min älskade Hanna! Har sovit nästan hela vägen, vaknade av att pappa svor som fan. En lastbilschaufför som legat framför i flera mil ligger mitt emellan 2 filer och vägrar släppa förbi någon? Prejar ut oss på kanten så man får tvärnita.. Och vad gör han när vi äntligen lyckas köra om? Sticker ut en fet arm o ger min pappa fingret! Alltså, ingen ger min pappa fingret. Vill göra som min kära vän Julia just nu o skrika: men ditt jääääävla fetto!!! Haha, det var ett minnesvärt ögonblick vill jag lova. Liten men kaxig den där. Nu har jag gnällt klart för idag, tio min sen ligger jag i sängen! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0